Kevätkausi 2021

-  Ke 24.3. klo 13.00  Ulkoilupäivä hotelli Simpsiönkullaksen kodalla joudutaan peruuttamaan, mutta ehkä myöhemmin keväällä tai alkukesästä onnistuu.  - Merkitään, että ei onnistunut.

-  Ke 31.3. klo 13.00  Hiljaisen viikon hartaus Tiistenjoen kirkossa koki saman kohtalon, jouduttiin peruuttamaan.

Vuoden ensimmäinen lounastapaaminen oli suunniteltu vasta huhtikuulle Wanhaan Karhunmäkeen, eli ke 21.4. klo 13.00. Silloin vieraana piti olla perusturvajohtaja Terhi Haapala. Tapaaminen jouduttiin kuitenkin sekin peruuttamaan.

-  Ke 5.5. klo 13.00  Seniorikävely sauvojen kera tai ilman Keskuskentällä. Plätty- ja kahvi-/mehutarjoilu. Liittyy liiton valtakunnalliseen "Kävelykipinä 2021"-tempaukseen, joka on kunnianosoitus 80 vuotta sitten järjestetylle Maaottelumarssille.
Osanottajia aurinkoisessa mutta kylmätuulisessa säässä oli yli 40, joka osoitti sitä, että jonkinlaisia kokoontumisia kaivataan. Johtokunnan jäseniä oli hoitamassa tarjoilun. - Klikkaa alla olevia kuvia! Katso myös kuvagalleria.

Siirtojen jälkeen kevätkokous 2021 pidettiin keskiviikkona 19.5. klo 13.00 ravintola Simpsiönkullaksessa (huom. paikka!). Yhtenä asiana, normaalien kevätkokousasioiden lisäksi,  oli valita yhdistykselle uusi puheenjohtaja. Puheenjohtajaksi valittiin Martti Lahdensuo, joka on varapuheenjohtajana vetänyt hallitusta vuoden alusta lähtien.
Samassa yhteydessä nautimme vuoden ensimmäisen yhteisen lounaamme. Osallistujia oli 63 jäsentä ja yksi ullkopuolinen. Kuvia lisää myös kuvagalleriassa.

Uusi puheenjohtaja Martti Lahdensuo.

Kirjallisuuspiiri kokoontui kevätkaudella 2021 Paukun Yhteisöjen tilassa, ABC:n kokoustilassa, Marian Tallissa ja Maijan luona.  Kirjoina olivat Anni Kytömäen Margarita, Rakel Liehun Valaanluiset koskettimet, Lori Nelson Spielmanin Toscanan tytöt ja Axel Schulmanin Polta nämä kirjeet.

Kevätkaudella 2021 käsityökerho kokoontui jäsenten Kirstin, Pirkon ja Marja-Leenan luona, sekä kahvila Korvassa ja Seinäjoella Kalevan Navetassa. Yksi muillekin jäsenille näkyvä työn jälki nähtiin jälleen joulujuhlan kauniissa ohjelmakorteissa.