Hallitus 2022 ja 2023

Hallituksen jäsenten yhteystiedot löytyvät valikosta Yhteystiedot. Voit nykäistä hihasta tai ottaa muuten yhteyttä kehen tahansa meistä, jos mieleesi tulee kysymyksiä, huomautuksia taikka hyviä ideoita tai ehdotuksia.

Kuvia klikkaamalla ne suurenevat, ja näet nimet ja kunkin tehtävän hallituksessa ja yhdistyksessä. Kuvat ovat Benjam Pöntisen ottamia.

Vuodelle 2022 hallitus täydentyi jälleen tavanomaiseen kokoonsa kahdeksaan, kun Markku Muilu valittiin syyskokouksessa uutena suoraan puheenjohtajaksi. Muut säilyivät vahvuudessa, ja järjestäytymiskokouksessa Martti Lahdensuo valittiin varapuheenjohtajaksi.

Myös hallituksen jäsenten tehtävät 2023 säilyvät samoina kuin edellisenä vuonna. Hallitusjäsenten tiedot löytyvät siis alasivuilta Yhteystiedot - Hallitus.

Huom.:  Tämä sivu päivitetään lähiaikoina kuvineen!